Monday 25 April 2011

menanti yang sempurna

aku tulis entri ni sebab aku konfius dan tertanya2 sampai skang..apa yang lelaki nak dari seorang perempuan ye??dan apa yang perempuan nak dari lelaki sbnarnya??kalau nak cakap pasal laki & perempuan ni memang xkan abes nye...ahhaha...masing2 nak menangkan pihak masing2..macam aku la gak..aku kan perempuan, so, opkosss la aku menangkan perempuan..hua3..yeahhh!!idop perempuan!!;p **saje je..


ok2..kita kembali pada benda yg aku nk tulis..ermm..sesetengah orang xkira la laki or pompuan, kadang2 mereka mengharapkan pasangan yg betol2 perfect or dalam bahasa Melayu nye SEMPURNA..orang cakap susah nak jumpa pasangan yang betol2 sempurna..dat's why la kita kena redha n terima kekurangan pasangan kita.mana la tahu suatu hari nanti, kesempurnaan itu akan menjelma jua..hikhikhik


aku??memang la aku nak lelaki yg sempurna..tapi bagi aku, sempurna xsemestinya memiliki segalanyaa..cukup la dia menjadi dirinya sendiri..**statement paling poyo


tapi kan kalau fikir2, sesetengah orang die cari lelaki yg ensem or perempuan yg cantekkkk..ohhh nooo!!kesian la lelaki2 yg xbrape nak ensem n perempuan2 yg xbrape nak lawa tu..ehhehe..bak kata kumpulan jambu lam maharaja lawak "ohh kemonnnn lahhhh"...hakhakhak


ade gak yang pandang pada harta..contohnye macam cerita IBU MERTUAKU..hahaha..alahaiii kasimmm..maafkan mak kasim..hauhauha..lawak dowhh!!tapi citer 2 mmg memberi pengajaran!!kikiiki~~


so, kesimpulan dari entri yang merapu ni, terima la pasangan kita seadanya..(^________^)


p/s : jangan jadi cam lam gambar ni...



No comments:

Post a Comment